Dezvoltarea unei afaceri nu este usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee viabila. De acolo, trebuie sa descoperi o nisa profitabila, sa definiesti o tinta demografica si sa ai ceva de valoare pentru a le vinde. Indiferent daca comercializezi produse, servicii sau informatii, transmiterea cuvantului a devenit din ce in ce mai impovaratoare. Si fara strategiile de marketing potrivite pentru a-ti alimenta cresterea afacerii, obtinerea unui profit si sa ramai activ este practic imposibil.
Cu toate acestea, identificarea strategiilor potrivite pentru a-ti comercializa afacerea este adesea asemanata cu stiinta de rachete. Cum transmiti mesajul catre publicul potrivit si cum il faci eficient? Cum cresti vizibilitatea si cresti vanzarile, mentinand in acelasi timp un profit cu o oferta de conversie? Astazi, cu atat de multa lupta pentru atentiade la retelele sociale, la optimizarea pentru motoarele de cautare, blogging si publicitate cu plata-pe-clic, este usor de inteles de ce majoritatea sunt gata sa-si rupa parul. Vezi mai jos cele mai bune strategii marketing pentru afacerea ta.
Ce este marketing?

Marketingul include publicitatea, vanzarea si livrarea de produse catre consumatori sau alte companii. O parte de marketing este realizata de afiliati in numele unei companii. Profesionistii care lucreaza in departamentele de marketing si promovare ale unei corporatii cauta sa atraga atentia publicului potential cheie prin publicitate. Promotiile se adreseaza anumitor segmente de public si pot implica aprobari ale celebritatilor, fraze sau sloganuri atragatoare, ambalaje memorabile sau design grafic si expunere media generala.
Care sunt obiectivele marketingului?

Un obiectiv important al marketingului este propulsarea cresterii unei companii. Acest lucru poate fi vazut prin atragerea si pastrarea de noi clienti. Companiile pot aplica o serie de strategii de marketing diferite pentru a atinge aceste obiective. De exemplu, potrivirea produselor cu nevoile clientilor ar putea implica personalizare, predictie si, in esenta, cunoasterea problemei corecte de rezolvat. O alta strategie este crearea de valoare prin experienta clientilor. Acest lucru este demonstrat prin eforturile de a creste satisfactia clientilor si de a elimina orice dificultati cu produsul sau serviciul. Daca vrei sa devii unul dintre cei mai de succes oameni, trebuie sa tii cont de aceasta parte.
Ce face marketingul pentru afacerea ta?

Marketingul iti poate ajuta afacerea in nenumarate moduri, dar hai sa aruncam o privire la cateva dintre cele mai de impact.
Cresterea gradului de cunoastere a marcii
Acest lucru este important pentru ca ii face pe oameni sa se familiarizeze cu marca ta si cu produsele sau serviciile pe care le furnizezi. De asemenea, te face memorabil pentru clientii care pot incepe sa aiba incredere in marca ta, sa devina clienti fideli si sa spuna prietenilor lor despre tine.
Generarea traficului
Cresterea numarului de vizitatori pe site-ul tau inseamna obtinerea de clienti potentiali mai calificati si, in cele din urma, cresterea vanzarilor. O strategie de marketing eficienta te va ajuta prin acest proces.
Cresterea veniturilor
Fiecare companie care doreste sa-si creasca vanzarile si marketingul poate ajuta la atingerea acestui obiectiv printr-o varietate de strategii, cum ar fi optimizarea site-ului tau web si SEO, crearea de campanii de e-mail, efectuarea de teste A/B pentru a identifica cea mai buna strategie pentru tine si multe altele.
Construieste incredere in marca ta
Crearea unui nivel ridicat de incredere in marca ta duce la loialitatea clientilor si la achizitii repetate. Acest lucru nu numai ca creste veniturile, dar duce si la recenzii grozave atat online, cat si prin gura in gura, care este inca unul dintre cele mai eficiente tipuri de promovare.
8 strategii de marketing

Majoritatea afacerilor se confrunta cu o enigma. Exista o nevoie clara de vizibilitate sporita pentru a imbunatati drastic vanzarile. Dar pentru a obtine mai multa vizibilitate, companiile trebuie sa cheltuiasca mai multi bani. Cand acea fantana se usuca, ce ar trebui sa faci? Vezi mai jos cele mai bune 8 strategii de marketing pentru afacerea ta.
Foloseste retelele sociale
Nu poti ignora retelele sociale. Acolo se intampla toata asa-numita magie. Unele afaceri au fost construite exclusiv pe spatele retelelor sociale. Poate fi intimidant la inceput. Sigur. Dar, pe masura ce creezi impuls, vei gasi ca postarea pe retelele sociale va deveni mai usoara in timp. Desigur, poti sa angajezi si un manager de social media daca ai o suma mai mare de bani. Dar daca nu, fii tu insuti. Fii autentic. Posteaza-ti gandurile. Posteaza-ti produsele. Posteaza tot ceea ce consideri relevant si util si care ar ajuta publicul fie sa invete mai multe despre tine si afacerea ta fie despre industria in care te afli.
Creeaza tutoriale video
Una dintre cele mai eficiente modalitati de a face cunoscuta afacerea ta este sa creezi tutoriale video. Invata oamenii ceva util. Plimba-i prin afacerea ta. Tine-i de mana. Tutorialele pas cu pas sunt la moda. Cu cat esti mai bine la acest lucru si cu cat oferi mai multa valoare, cu atat mai repede iti poti creste vizibilitatea si, in cele din urma, vanzarile. Astazi, YouTube este al doilea cel mai mare motor de cautare din lume, dupa Google. Ori de cate ori cineva vrea sa invete ceva vizual, se indreapta acolo. Probabil ca ai facut-o singur de nenumarate ori. Asadar, intreaba-te ce ai putea preda in afacerea ta care i-ar ajuta pe consumatori sa rezolve anumite probleme? Ce te-a dus in afacere in primul rand?
Foloseste SEO
Acesta este un domeniu de marketing care te poate pasiona incredibil. Dar este si o zona de care multi oameni sunt speriati de moarte. Da, SEO poate fi infricosator. Dar poate fi si puternic. Si cand inveti sa-l folosesti si inveti SEO in mod corect, cerul este cu adevarat limita. Exista companii care te invata cum sa folosesti PBN-uri umbrite si alte scheme de link-uri pentru a ,,pacali” Google. S-ar putea sa obtina rezultate pe termen scurt, dar pe termen lung, vei avea succes. Nu poti lua comenzi rapide cu SEO. La fel ca in afaceri, trebuie sa depui munca si timp daca vrei sa vezi rezultatele.
Foloseste reclamele Facebook cu redirectionare
Una dintre cele mai puternice metode pe care le poti incerca pentru a comercializa aproape orice in zilele noastre sunt reclamele Facebook. Cu Facebook, poti ajunge la un public foarte specific si o poti face foarte usor. Poti viza dupa interes, varsta, starea relatiilor, locatia geografica si multe altele. Dar trucul aici pentru a obtine rezultate excelente nu este doar despre traficul de clicuri. Trebuie sa te concentrezi pe conversii si redirectionare prin pixeli. Daca nu stii cum sa instalezi Facebook Pixel pe site-ul tau, atunci trebuie neaparat sa inveti cum sa faci asta chiar acum. Chiar daca nu rulezi reclame Facebook, iti poti construi audienta cu un pixel.
Utilizeaza LinkedIn in mod corect
Ai un videoclip pe profilul tau LinkedIn? Stiai ca poti adauga cu usurinta unul? De ce sa nu iei timp sa te prezinti pe tine si afacerea ta. Conecteaza-l la descrierea profilului tau. Aceasta este o modalitate usoara de a-ti comercializa pasiv afacerea si, atunci cand este facuta corect, poate duce la rezultate socante. Daca ai multe conexiuni pe LinkedIn si nu prea postezi acolo, incepe imediat. Poti ajunge la o audienta numeroasa, mai ales atunci cand postarile tale devin virale.
Creeaza un program de afiliere
Majoritatea oamenilor nu inteleg puterea marketingului afiliat. Afiliatii pot oferi combustibil masiv pentru crestere. Dar abordarea partenerilor potriviti nu este intotdeauna usoara. Trebuie sa ai o conversie buna daca vrei ca afiliatul mai mare sa te ia in serios. Am descoperit ca navigarea in campul minat afiliat poate fi dificila. Este nevoie de perseverenta si este nevoie de seriozitate adevarata pentru a reusi. Cei mai multi dintre noi se descurajeaza dupa cateva esecuri, dar nu poti permite emotiilor sa stea in cale atunci cand vine vorba de afiliere. Creeaza un program de afiliere si incepe sa contactezi un potential afiliat care te poate ajuta.
Utilizeaza secvente de marketing prin e-mail
O parte a oricarei palnii bune de vanzari va fi o secventa de marketing prin e-mail. Acestea sunt mesajele automate care sunt trimise utilizatorilor odata ce se aboneaza la lista ta. Foloseste-ti secventa de e-mail pentru a construi o relatie cu abonatul. Fii autentic si transparent. Si transmite-ti calatoria. Utilizeaza raspunsurile la e-mail si clicurile pentru a-ti segmenta lista. De exemplu, daca cineva da clic pe un anumit link, este clar ca si-a aratat interesul pentru ceva. Eticheteaza acel abonat pentru a-i comercializa mai tarziu. Daca cineva cumpara, eticheteaza-l ca cumparator. Identificarea cumparatorilor tai si a intereselor abonatilor tai este uriasa pentru segmentare.
Atrage influenta
Doresti sa-ti cresti vizibilitatea pe retelele de socializare fara a dura ani de zile pentru a construi audienta? Atunci cu siguranta ar trebui sa folosesti influencerii. La fel, cum te inspiri tu de la oamenii de succes, cum ar fi Elon Musk si clientii tai se pot inspira de la influencerii ce-ti promoveaza afacera. Dar cheia este sa gasesti influencerul potrivit. Nu trebuie sa mergi cu influenceri cu milioane de urmaritori. Ai putea opta pentru micro-influenceri cu zeci de mii sau chiar o suta de mii de urmaritori. Trucul? Gaseste influencerul potrivit in nisa ta astfel incat sa vizezi publicul potrivit. Nu este vorba doar de raspandirea mesajului tau. Este vorba despre raspandirea mesajului tau catre baza potrivita de consumatori. Daca reusesti sa faci acest lucru corect, atunci probabil ca poti ajunge la un public considerabil.